>De moment la majoria de monarquies ja acepten casar-se amb la gent
>normal.

Normal?? aquesta colla de normals ni un, els normals m'els trobo cada dia al metro al
bar, etc... peró aquesta colla que nomès es fan entre ells quan mes lluny millor, però
sobretot que s'ho paguin ells, que hi ha massa coses per areglar per anar  mantenint
sàtrapes...

>Es veritat que a Franca ho van fer mes rapid (la revolucio tota va
>durar bastant despres de tres "esporgades") pero sempre queda alguna
>cosa (els Orleans encara reclament la corona Francessa).

Si peró no piulen massa fort i el que és mes important, no els hi donen sous vitalicis
"by the face" a càrrec de l'hisenda pública.

Salutacions
Albert F.