se'n diu DISCO SAMBA dels Two Man Sound

i la del Carlinhos suposso que et deus referir a la de Maria Caipirinha

----- Original Message -----
Sent: Saturday, May 29, 2004 9:25 PM
Subject: [Internauta] canço desconeguda i tarareig.

Salut llistaires!!

No fa gaire, potser un parell de setmanes vaig veure alguns miisatges a la llista que em van fer somriure al principì, i flipatr despres. Era posible, i de fet es va demostrar reconeixer una canço a partir de un texte.... alucinant, i fantastic!

Coses de la vida el dia de la Rua del Carlinhos Brown a Barna amb uns colegues vam escoltar una canço de la nostra epoca.  (fa uns anys...) No recordaven el nom, jo deia Discosamba, el Jep deia samba noseque... Total que esns vam llençar al Kazaa i la Mula com bojos, provant un fotimer de noms i res de res.... Nomes recordem que era un maxisingle que la portada era en blanc i blau i que li vam deixar en algu que, evindentement, no el va tornar.

Us tararejjo la historia i a veure si tenim sort;

pe pe pe pe pe pe, pe pe pe pe pe pe, pe pe pe pe pe pe, pe peee,  eiii meu amigo charli,  meu amigo charli brown, charli brown