Hola Laura (i a la resta),

A http://www.soygaucho.com/espanol/mate/lapalabramate.html i a les
diferents pàgines del seu índex trobaràs mooooolta informació sobre el
Mate. Fotografies del mate i de la bombilla.

Resumint una miqueta, la herba mate és una infusió similar al tè, però amb
moltes més propietats nutritives i fisiològuiques. El mate és el recipient
que es fa servir per beure herba mate i originalment els Gauchos Argentins
el fabricàven a partir d'una petita carbassa. La "infusió" es prepara
posant l'herba directament al mate i afegin't-hi aigua calenta en un
procés molt delicat (a la pàgina l'expica). Per veure-la, com que l'herba
està a l'aigua, és imprescindible la "bombilla", una canya metàlica amb un
filtre a la seva base.

Jo he trobat herba mate a molts llocs però no he trobat mates ni
bombilles. En tinc un parell de jocs, però això com tot, és una cosa que
s'ha d'anar canviant de tant en tant.

M'agradaria poder anar a algún lloc on poder escollir el meu mate i la
meva bombilla...

Espero haver aclarat dubtes. Si teniu alguna altra pregunta, ja sabeu on
sóc.

Salutacions,

--
  [ name   ] [ Jordi Falcés i Valls   ]