Sent: Tuesday, June 08, 2004 11:55 PM
Subject: Re: [Internauta] Estónia, Letònia i Lituania

Gràcies Óscar,

Vaig estar voltant força pels països de l'est, però d'això ja fa 15 o 20
anys, i la cosa deu haver canviat força :-)
A aquests en tinc ganes d'anar-hi per veure com pot haver canviat el haver
passat del comunisme rus al capitalisme occidental, de fet fa pocs anys que
s'han separat de la Rússia.
Encara no he buscat/comprat guies ni res, estic fent una primera
aproximació.

Ja us ho explicaré ;-)
Ramon.