Consulta,
Tenia una gravadora TDK  i un CDROM i quant feia un copia
d’un cd posava l’original al CDROM i en es copiava en la
gravadora TDK anava molt ve ara he comprat una gravadora de
DVD PHILIPS i he deixat el TDK dons es mes ràpid que el
CDROM però em trobo que el nou Nero que ve em de DVD
PHILIPS no em permet copiar tenint l’original a TDK esta
bloquejat i em copia en un arxiu temporal al disc dur per
desprès fer la copia al DVD .
Em podríeu dir com puc fer per fer la copia del TDK al
Philips sense passar per el disc dur crec que es mes ràpid
i pràctic.
El programa del Nero que ve em el DVD m’envia a la pagina
del programa per que suposadament compri un afegit per que
pugui gravar amb el dos amb programa “full”. Però pagant un
altre vegada es clar.
Gràcies.

Jan