-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: miércoles, 09 de junio de 2004 16:28
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Album del segle XX

:-))

Cap problema. Ego te absolvo (ho dic per la confessió).

Un desig, espero que no sigui qui s'encarrega de posar el preu al petroli
(ho dic pel estat d'ànim i del dia que estiguis, acollona).

Es conya. ..... un pecador.

P.D.: No t'has de disculpar i menys amb mi. Ens llegim.