-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Montserrat
Garriga
Enviado el: jueves, 10 de junio de 2004 21:05
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: [Internauta] VIRUS IN YOUR MAIL / VIRUS EN TU CORREO

Hola he rebut aquest missatge.
Jo no tinc aquesta adreça al meu correu i no recordo haver-la vist mai.
Tinc l'antivirus actualitzat l'he passat 2 cops i no em troba res.
Em podeu ajudar.
Gràcies
Rat

                            V I R U S  A L E R T / A L E R T A  V I R U

Our viruschecker found the

        (unspecified)

virus(es) in your email to the following recipient(s):

-> [EMAIL PROTECTED]

Please check your system for viruses, or ask your system administrator
to do so.

For your reference, here are the headers from your email:

Se ha encontrado un Virus en su email.
Compruebe su sistema por posibles infecciones de virus.