From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, June 21, 2004 8:39 PM
Subject: [Internauta] el diari d'una separació

> Bona tarda,
>
> Jo soc membre del forum amb una altra identitat (nom+cognom) i hem trobo
que per un tema tant delicat com aquest, seria més convenient, per moltes
raons, de guardar un discret anonimat. -Que no voldria ser mala educació
enfront a la comunitat-

> Recordo que un membre va anar publicant com avençava El SEU DIARI D'UN
EX-FUMADOR.

> Dostoievski te una noveleta genial: Diari d'un jugador.
>
> Si no hus molesta que en algú  moment pugui resultar pesat, hem
permetria -amb la vostra indulgència- d'anar repassant els fets més
remarcables entre el present i el moment en que la separació ja s'hagués
conclós definitivament.