Hola Manuel, no és tard no, encara em queda una setmaneta per començar
vacances , o sigui que gràcies !

missatge) però a mí un restaurant que m'agrada molt és la Taverna dels
Noguers, que és anant cap a la Seu a mà dreta, em sembla que després de
passar el Pont de Bar, ja ho indica un rètol, però està una mica
amagat. I si no a la Seu hi ha l'Hotel Andria, que té una molt bona
cuina. Ah, i anant amb la canalla pots anar a Cal Patxo, o una cosa
així, que és a la Seu més o menys al final de la rambla a mà esquerra.

Salut,
Manuel