No és ni only you ni Cha Cha Slide.

Donaré més pistes:

a) He posat pa's i para's però el só és com de trompetes.
b) És un funky.
c) L'hem sentit milions de vegades.
d) Quasi no té lletra ( o com a mínim, el tros que jo recordo no té més lletra
que de tant en tant un funky funky i llavors la trompeta: para para pa (i una
bateria: pum kiss pupumpumkiss,, pum kiss pupumpumkiss

Edu
A Dimecres 30 Juny 2004 12:11, Gabriel Àngel Vich i Martorell va escriure: