Hola Benjamí,

Cap problema. Ans al contrari. A vegades em sembla que em puc fer pesat a la
llista de l'internauta amb les meves reivindicacions, i per tant me n'alegro
molt que algú altre transmeti aquí el que jo he fet pal·lés a un altre lloc.

T'agrairia que em diguessis on ha anat a parar (per curiositat). Les visites a
Bredax han estat nombroses.

Jo no sé si se'n recorda el Benjami de mi, però un dia us explicaré a tots la
primera vegada que ens vam escriure. Us asseguro que no només no va ser gaire
agradable, sinó que a més a més jo era el dolent de la pel·lícula.

És una història curiosa.

Edu

A Dimecres 30 Juny 2004 13:21, Benjamí Villoslada va escriure: