jejeje, de moment ni en Rossi ni en Sete. Els dos a terra !!

-Xicoteta-

----- Original Message -----
From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Sunday, July 04, 2004 12:49 PM
Subject: Re: [Internauta] GP del Brasil

ja, ja,ja

Precisament m'emprenya perquè m'han fotut enlaire la migdiada. Güeno, algo
farem ... No hi
ha dret, .... se m'acumula la feina ;-) Apa !!, cafetera plena i ........
uns ulls .....

Pere (des de la "casa a la selva")

P.D.: De totes maneres no ho crec que ho facin per la "siesta", mes aviat
perquè a la
resta d'Europa seria l'hora de sopar, ...... nosaltres no pintem res. Per
tant tens raó
amb lo dels interessos econòmics. Siguem realistes, si no fos així no hi
haurien aquestes
carreres, altres si, però no aquestes.