Hola,

Monday, July 5, 2004, 5:18:37 PM, escrius:

xxc> El problema no és el vehicle és la inconciencia del conductor
 Ara has donat al clau.
 I no parlem dels que acceleren quant els avances.
 Ho fan quant els passes amb un vehicle mes ràpid o quant es mes lent.

 Per això tinc per costum avances amb marxes curtes i accelerant. No
 soc dels que vaig per autopista a 150. Mes aviat entre 110 i 130.
 En algunes carreteres (de 90) et trobes gent a 70 i 80 que els vols
 passar. AL fer-ho acceleren en contra del que diu el Codi de
 Circulació.
 Per ho fan ?
 No ho acabo d'entendre. Si jo vaig amb un cotxe de 130 CV i
 l'avançat es un de 60 es de suposar que al final avançare si tinc
 la determinació de fer-ho.
 Per això ho faig utilitzant la potencia de la qual disposo. Després
 torno al ritme normal.
 I per anar ratllant les velocitats màximes no em considero conductor
 perillós. La velocitat no te gaire a veure amb això. Avançar amb
 línia continua, no respectar preferències, traçar malament les
 curves, no facilitar les maniobres al altres, etc. etc. son clau per una
 conducció insegura.
 Es a dir conduir inconscientment, el que tu deies

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net