Hola Jordi
Crec que per volgué se breu no em vaig explicar prou  be i no vas entendre
els meus pensaments.

Vaig parlar de Catalunya Musica perquè es la meva emissora, des de que en
Rodríguez Pico ( el músic) la va inaugura va  sempre amb mi, tan a la
carretera fins a Saragossa, al llit com despertador, a casa, en fi a tot
arreu.

Es per això que em sap greu notar com lentament van laminant la seva
programació amb musiques mes "light", altres tan avorrides que sembla que
siguin preparades per la competència, obres fraccionades, noticies etc. etc.
Malpenso que tot això es per anar degradant la programació fins a tenir l'
excusa per canviar a altre tipus de musica. Podem dir-nos que tot es musica.

Un exemple, fa temps que els dissabte a la nit ja no l'escolto, la musica
que fan o que feien no m'agrada. Un client menys.

Ara pots comprendre millor la meva pregunta ??  per quant  "la musica disco"
??

La Corporació no te cap emissora de musica moderna i actual i el canvi pot
ésser una temptació en especial quant per molts la musica clàssica es una
musica per burgesos tronats ( "pervertits" es una mica massa fort, no?)

Be! Perdona el meu rotllo però tenia interès en deixar les coses una mica
mes clares.  Ho he conseguit???
Salutacions.

Joan Lluís