From: "Jan" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, July 06, 2004 8:45 PM
Subject: Re: [Internauta] Bombetes foses

En principi aquestes bombetes no son utils per tots els casos. Passaria com
amb els fluorescents. Tan sols es poden aprofitar quan tens la bombeta
encesa continuament, i en canvi no serveixen per casos en que s'encenen i
s'apaguen molt.
També pot ser que agafessis alguna remesa dolenta. A vegades passa.
 Tenen qualificacions energetiques, com ara les rentadores (A-B-C), varien
sobretot segons el preu.

Salut

Jan