hola Joan

A casa meva fem servir uns reclams, son unes capsetes petites, que crec que
son de Cruz Verde i sembla que ha funcionat.

ja han posat, i res... no se la marca, crec que es un altra .... a vore si tenen per aci d'aquesta marca.

Una mesura important es tapar pots desaigües de la casa tan la banyera com
la cuina, doncs entren per els baixants de les cluaques. La meva dona hi posà unes
plaquetes foradades d'acer inox.

si, això ja ho fem, però no son d'aquelles... son de les de bar :(( i estan focalitzades a la cuina... glups...

Bé! però tranquil·la que es una epidèmia a totes les ciutats, vui dir que no
es culpa vostre.

ho se!! estic farta de vore-les a la capital de Valencia, pels carrers i per alguns bars... quin fastic, deu meu!!

Si vols més orientació pots anar a E.D.O.S.A. (Establiments Dalmau Oliveres
S.A.) Villarroel 184, 08036 Barcelona, el telèfon no el se. Crec que es una
de les ultimes drogueries professionals de Barcelona.

umm em queda un poc lluny :), però gracies. Aci al meu poble ja no hi ha llocs com aquest... pot ser en la capi sapien com mitigar plagues d'aquestes...

P/D l'àcid bòric el feia servir la meva mare, a les finestres.

en quin estat? liquid? en gra? es verinòs per als gats? es perillòs posar-ho a llocs on hi ha aliments???

Gràcies! ...
Laura