A mi també m'agradava en Garriga (mes que res perquè era el contrapunt,
semblava però ........ que no), preferia les formes d'en Sito (encara
recordo alguna darrera volta on els estudiava, els passava a tots,  i ...
cop de destral), avorrit? home no era el Schwantz ni el Rossi, ta clar, però
pilotar ho feia fàcil, potser per això ....

Tal com vam les coses direm el mateix d'en Padrossa, que es avorrit, però
son d'aquells que fan (ho sembla) fàcil el que es molt difícil, dècima a
dècima. Per ser campió de mon s'ha de tenir un cap ben amoblat i deixar els
espectacles per altres i si fem un repàs (amb alguna excepció) son això,
gent que ho fa fàcil, però renoi ...... Que en Pedrossa no ha entrenat, ha
canviat de categoria, es va trencar les dues cames, que mes volem?. Si es
digues Doohan? però es diu Dani.

Per mi, algú que es una combinació de dues coses es en Rossi (espectacle i
pilotar). Ara ja no va sobrat, ja no dona espectacle, el mes important es
puntuar i .... al temps. Quasi ningú li donava un duro i ja va primer, tot i
que en Biaggi (em cau gros) no ho està fen malament i en Gibernau dons
 ...... que li passa?.

No se, però al pas que va, la progressió que te, en Pedrossa, es un campió
de MotoGP. Li diran que no pesa, que no arrisca, que no lluita, però ahir va
donar una lliçó de com pilotar una maquina ..... com un rellotge. No es
espectacle, s'en va (si pot) i adéu, la camera a altra lloc, però .....
quina satisfacció. Es el primer any a 250, no? Com no espavilin els
Gibernau, Biaggi, Barros i cia, tindran competència aviat (espero que Honda
l'hagi lligat be, si no el veig amb en Rossi a Yamaha, espero algun dia
veure'ls junts, potser d'aquí dos anys!!). d'en Checa no se que dir.

En fi, ho deixo, fins ara