Hola,

Esteve, el sistema operatiu es Windows Me.

Xavier, a la pestanya general del dos controladors posa el
següent:

- Este dispositivo no existe, no funciona adecuadamente o no
tiene todos sus contraladores instalados (Code 10). Intente
actualizar los controladores de este dispositivo.

El que em desconcerta és que els controladors són del disc dur,
i no entenc perque m'han desaparegut la gravadora i el DVD.

Gràcies pel vostre interes.
Josep Maria