> Parlant de pantalles, a la feina en tenim una colla de la marca NEC
> plenes de ratllades. La meva s'havia lliurat de la plaga, però de cop i
> volta també hi han començat a aparèixer les ditxoses i molestes
> ratllades. Els distribuïdors diuen que no es cap defecte de fabricació i
> els de manteniment asseguren que no fan res mal fet a l'hora de
> netejar-les...

Les ratllades són exteriors o interiors? Si quan passes el dit lliscant
damunt d'una d'aquestes ratllades notes amb el dit l'existència de la
ratllada llavors és externa.

Si són exteriors, jo diria que la causa es el drap que es fa servir per la
neteja, que deu tenir una duresa molt elevada. No obstant això és molt
estrany.

Si són interiors, de vegades una sobretensió de l'alimentació elèctrica pot
arribar a provocar-les. Si és aquest el cas, això és un defecte de
fabricació... els monitors han de portar un estabilitzador de
l'alimentació.