* [28/07/04 18:30] Ermengol Bota:

> Ja ho sé que discriminació vol dir no tractar per igual, però
> l'adjectiu serveix per indicar si per bé o per malament.

Agafo la teva frase: "els que practiquen la discriminacio positiva".
De que serveix l'adjectiu aqui? No dona cap informacio sobre a qui
tractes millor ni pitjor.

> Al meu entendre discriminació negativa és realment donar tracte
> d'inferioritat, i discriminació positiva és donar un tracte de
> "superioritat".

Pero quan dones un tracte de superioritat AL MATEIX TEMPS dones
un tracte d'inferioritat a tots els altres. Llavors es una mica
absurd, no trobes?

Fixa't en els politics: Diuen "discriminacio positiva" i en canvi
mai "discriminacio negativa" tot i que es exactament el mateix.

Al meu entendre es un intent d'enganyar l'audiencia, com si quan
discriminem "positivament" no passa res (es guai!) pero en canvi
sobretot la "discriminacio" i el "tracte discriminatori", etc.
son un invent del dimoni. Potser nomes son imaginacions
meves.

> Per tant, aquella gent que discrimina les empreses en funció de
> l'idioma pot dir que aplica un criteri de discriminació (discriminació
> negativa) a tot aquell que ho fa tot en castellà, o bé pot dir que
> aplica un criteri de discriminació positiva a tot aquell que ho fa en
> català.

Tens rao, amb el reglament a la ma. Amb el reglament a la ma es
penalti.

> * Ermengol *
> * que no sabia que era un progre de luxe ;-) *

Aixo no es res, jo soc coses molt pitjors.

--
hrnzt