En resposta a tu Francesc:
A mi no m'agrada. Visc a la part alta d'arenys de munt i m'està molestant el
soroll que genera. Cullons que he anat a concerts de rock dur i no foten el
volum tant alt allà! Arenys de MAR havia de contractar el ninot aquest ...
No podia ser altre ... Sort que no sóc d'arenys de MAR i no he pagat res
d'aquesta ... obra de teatre ...

Acepta el reto MSN Premium: Correos más divertidos con fotos y textos increíbles en MSN Premium. Descárgalo y pruébalo 2 meses gratis. http://join.msn.com?XAPID=1697&DI=1055&HL=Footer_mailsenviados_correosmasdivertidos