El Divendres 30 Juliol 2004 18:29, Esteve Valentí va escriure:
> Hola Benjamí i llista Internauta.
>
> Ara veig que tinc el SuSe 9.0 castellà que regalaven fa
> uns mesos a la revista ComputerHoy. És un sol CD i diu
> que porta el Open Office 1.1

És la Personal Edition, justeta, li falten moltes coses (no té cap servidor,
li falta el català).

Qualsevol se la pot baixar d'aquí:
http://www.suse.de/en/private/download/ftp/personal_iso_int.html

> Alhora m'estic baixant els 5 CD's de la 9.1 amb l'eMule
> Val la pena baixar-los?

Sí :)

> Que més hi ha als 4 cd's a part dels idiomes?  Programes?

Molts programes, té:
http://www.suse.de/es/private/products/suse_linux/i386/index.html
A la columna de l'esquerre tens els més destacats ordenats per grups.

Encara que al mundillo del programari lliure li solen dir paquets: empaquetats
de varis programes i arxius per a fer una cosa).  Es baixen i instal·len
paquets, etc.

> He demanat al pricoinsa l'knoppix 3.4 en català. La darrera
> que tenia és la 3.1 que ja venia amb un munt de coses.
> Que recomanes... anar directament a la SuSe?  És molt
> diferent de la Knoppix?

Sí, Knoppix s'assembla més a la Personal Edition de SuSE --encara que duu el
català.  En 1 CD hi caben poques coses.

--
Benjamí
http://bitassa.com