On Mon, 2 Aug 2004 17:19:33 +0200, Ermengol Bota wrote:

> Per cert, Benjami, la gent apren més quan se l'hi ensenyen les coses
> que quan se'ls intenta adoctrinar a base de cops. Em sembla que
> hauries de pendre nota d'alguns dels teus "coneguts" de bulma ja que
> expliquen les coses d'una forma que fa que la gent tingui ganes de fer
> les coses bé.

Podries ser més concret en com haig de seguir aquest camí cap a la perfecció?

> En el teu cas (opinió personal) la forma que has tingut
> de tractar el tema de les llicències en aquest fil com a màxim deu
> haver fet que la gent encara passi més (i ja sé que es problema seu i
> bla,bla bla... ).

Com si la ètica fos un invent meu.

> Però segurament havent explicat les coses bé, el
> Pere hauria vist la gràcia de la llicència CC, ,i es probable que a
> partir d'aleshores quan reenvies correus no n'esborres la firma
> original i cses similars. I ara  mateix, simplement  crec que li
> rebufa

Vaig dir-li bé i van respondre malament.

Suposo que aquests comentaris per tu son del tot afortunats, ja que tu
pretens donar lliçons.   Però per jo no són més que un intent barroer
més de desviar l'atenció del tema de les llicències i disparant contra
jo.  Sempre fa més renou.   Tant que passo de la resta d'arguments
sobre el tema que has plantejat.  Si canvies de registre potser
podriem discutir sobre el què és o no un treball derivatiu (o no).

--
Benjamí
http://bitassa.com

.