(per al·lusions constants, no cal buscar l'arxiu, aquest es el començament, es avall,
al
final, contesta-resposta)

 ...... sembla que aquest correu s'ha perdut ....

Posa el que posa i reafirmo, es molt curt i clar. No entenc que no s'entengui, diga'm
ruc.
A partir d'aquí vas insistir tu, consti en acta. per això lo de "ja-ho-posa-a-la-foto",
clar que igual no havies rebut el primer correu o no va saber llegir (perdó, no ho vaig
escriure be).

El següent correu començava així (no el copio perquè es llarg):

------ jo, jo, jo, Osti com està el pati ..... fan falta unes vacances, eh? Si, a mi
també ------

va ser com resposta a dir que "qui era jo per enviar res ala llista si ningú m'ho ha
demanat" no es literal (ho se, consti), es com ho vaig entendre jo, utilitzant la
paraula
"encolomar". Això ja no te res a veure amb el nom de la pagina, això ja es un retret
personal (no se si dir atac), t'ho miris com t'ho miris. Si vols copio tot el correu,
però
crec que no cal. A partir d'aquí una sèrie de retrets ..... i dius que vas contestar-me
be? fa moltisims anys que m'afeito i se que es contestar be i que no.

Jo t'he dit mai que lo del programari lliure no m'interessa i que et facis pesat? no,
perquè m'interessa (tot i que em costa entendre-ho) ..... i si no m'interesses? (ja he
dit
que si) potser als altres si, qui soc jo per moderar la llista, en nom de qui?.

P.D.: Estic rebent constants atacs d'IPs (m'ho diu el Panda, pagat, registrat i
actualitzat diàriament) espero que ...... tot i que son diferents, puc saber amb el
numero
80-32-24-189 i 80-109-137-218 aquestes durant 10 minuts cadascuna, alguna cosa?