ah, si si, la web està molt bé, i l'he feta servir moltes vegades.
Ara veig que he tallat a sac el missatge just dsps de la url i no era
pas l'intenció :-D

Ja posats aprofito per recomenr-vos una extensió del firefox (i del
mozilla) que m'encanta.
- "Radial Context".
El que fa és que el menu contextual que surt al clicar amb el boto
dret sobre un element sigui radial en lloc de vertical. I per tant, si
vull recarregar la plana enlloc de clicar el boto dret i cercar en el
lllistat que surt l'opció de recarregar, el que haig de fer és apretar
el boto dret (surt una rodona amb els icones de les accions), baixar
que és a on hi ha la de recarregar, i aixecar el boto.
També té submenus que es van obrint a mesura que apropes el ratoli
L'explicació de com funciona "el concepte" de menu radial i demos les
podeu trobar a:
http://www.radialthinking.de/radialcontext/

Vagi bé,
* Ermengol *