At 23:53 03/09/2004 +0200, you wrote:
Hola Joan,
Funcionen de meravella als llocs on hi ha ràdio digital. Si vius a la
ciutat de Barcelona si que funciona. En el meu cas, que visc a
Manresa, encara no hi arriba. Fa un temps a Catalunya Ràdio van fer un
concurs i van donar un centenar d'aparells de DAB. A casa ens en va
tocar un. L'he pogut provar aquest estiu a Anglaterra i Escòcia i
funciona d'allò més bé.

Mercè ;)

On Fri, 03 Sep 2004 23:09:09 +0200, joan Riudavets
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> estic interessat en la compra d'un aparell de radio tecnologia dab, no per
> anar en cotxe, sino per al meu lloc de treball que tinc mol mala receppció
> en general.
> Algú me pot informar si funcionen l'esmentats aparells?

hi ha algun lloc a la xarxa on me pugui informar de les zones on funcionen, per exemple jo visc a Menorca