> Jo el que voldria saber és que si això de penjar rètols anunciants als
> fanals, com que viola la normativa municipal sobre fixació de rètols en el
> mobiliari urbà amb sancions que van fins als 6.000 euros per cartell... a
on
> coi es pot fer la denúncia pertinent??
>
> O potser es que el senyor "EspeculaClos", no l'hi interessa moure res del
> tema perquè també "hi suca"?

Les empreses reconeixen que els continua sent beneficiós infringir la llei,
encara que hagin de descontar les múltiples multes dels beneficis. Malgrat
que la llei diu que la sanció no pot suposar que comissió del delicte
comporti un benefici.

I mentrestant l'Ajuntament exigint als propietaris que netegin les façanes i
fent veure que fan alguna cosa perquè els pisos no siguin tant cars: qui ja
té pis ha de netejar la porqueria que posen les empreses que venen pisos per
vendre uns pisos al preu dels quals hi carreguen una part pagar les multes
que els posen per posar cartells que anuncien els pisos que venen. Total,
que les despeses van a càrrec dels propietaris, les multes les cobra
l'Ajuntament i el benefici el fan els quatre gats de sempre.

Albert Que