On Thu, 16 Sep 2004 23:38:43 +0200, Pau Rul·lan Ferragut wrote:

>  No te passis, jefe... ja saps lo molt que exageres...

Vols una exageració?  Dic la teva edat? ;)))

No sabia que trescaves per aquí.  A jo perquè em va agafar la tonteria
de venir a veure com estava el pati en recordar vells llocs, quan va
ser el 3er aniversari de la mort del gran mestre en vendry --per
alguna cosa deu ser que ell estava en contra dels records.  Però tu
encara estas a temps d'estalviar-te un parell de mossegades al coll.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.