* [16/09/04 23:36] Segons:
> El 16 Sep 2004 a les 20:09, [EMAIL PROTECTED] escriu:

> Doncs si volguessin, naturalment anirien a la seva. Què esperaves que
> digués? Que faríem boicot a la paella, l'orxata i al torró de Xixona? Que
> trauríem els tancs dels baguls de joguines i els passejaríem per
> l'avinguda Blasco Ibáñez, com va passar el 23F amb tancs no
> precisament de joguina?

Mira, jo respecto la independencia de Valencia, les Illes Balears,
el Rossello i la Vall d'Aran. I si tingues mitjans per subordinar-los
a la meva voluntat, la seguiria respectant. Per tant, si el parlament
de Valencia decideix que vol reclamar l'oficialitat del valencia a
part del catala no hi tinc res a dir. Si fos valencia si que hi
tindria alguna cosa a dir, pero no ho soc. I si m'hi fiques voldria
dir que no respecto la seva independencia.

Ara, si tu no respectes la independencia dels altres, llavors no et
queixis si els altres no respecten la teva. O queixa't, a mi m'es
igual!!

--
hrnzt