> Total, que demanaria als nous en aquesta llista:

Els nous? Qui són nous? Els que porten menys de cinc anys? Quants? Si
amb "els nous" et refereixes a gent com en Benjamí o en Payo,
informa't bé si realment són nous... Veuràs qui són realment "els
nous" i quina filosofia tenia aquesta llista a l'inici. Potser
aleshores entendràs per què en Benjamí ens està regalant totes les
reflexions que ens regala últimament. Traieu-li suc, doneu-li
arguments: això és el que enriqueix, i no pas aquestes
susceptibilitats.

> a) Que parlin de tot i no nomes de Codi Lliure. De fet, proposo que el tema
> del codi lliure no el toquem durant una colla de dies.

Fa por discutir i confrontar arguments sobre coses que veiem
diferents? Aleshores, si la llista només permet tractar de temes sobre
els quals tots estem d'acord, quina gràcia té? Que jo hagi llegit, mai
s'ha tractat amb menyspreu a ningú pel fet d'utilitzar Windows. Sí,
potser, per la filosofia de cadascú. Es tracta d'entendre què ens hi
estem jugant quan treballem amb un ordinador: va molt més enllà de
saber si tal o qual programa és capaç de fer un canvi de format, per
exemple.

Sempre pots optar per no llegir els missatges sobre el tema, però
proposar no tractar-lo perquè hi ha punts de vista diferents em sembla
igual que prohibir les teles perquè hi ha programes dolents.

Joan