Caram, si que esteu ben informats. De fet, aquest hivern ha de venir calent. Els d'HRC deuen estar que bufen.
>I també ens va dir que Aprilia a 250 va darrera del Barberà,
Aquí també hi ha un problema, que les Aprilia van darrere, però de les Honda. La del Poggiali ha estat un exemple molt clar, sobretot si el comparem amb la temporada passada.
Jo he llegit els SoloMoto i el Motociclismo. El primer magnifica clarament, al meu entendre, l'afer. Em volen fer recordar l'època Sito-Garriga.
El que sembla clar, és que al Dottore li hauran de lligar una ma a l'esquena per que hi hagi espectacle.
No sé, potser pugen al Pedrosa a 500. Així es quedarà tranquil l'Elias a 250. Qui sap.
A gaudir de les carreres que falten.
Ja saps, si tens més rumors, seran ben vinguts . . .
Salutacions