Hola!

El meu PC ha estat uns dies "convalescent" al taller i m'han
reinstal·lat entre altres coses l'Outlook. Ara em trobo que em fa el
boig amb el corrector de català (utiliza el del Word).

Resulta que quan escrit un correu nou em manté el corrector de català,
però quan responc un mail a vegades apareix el de català i moltes
d'altres el de castellà. Quan passa això darrer he d'anar a
Eines->Idioma, marcar català, clicar a "predeterminar" i canviar a
l'opció de català. No marco ni la casella "No revisar la ortografia ni
la gramàtica" ni la de "Detectar idioma automàticament".

La predeterminació funciona per respondre aquell mail, però al següent
igual torna a sortir el corrector en castellà.

He provat també de canviar la opció de llengua des del panel de control,
però segueix fallant.

Algú sap com ho puc resoldre?

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents