El que et donarà mes qualitat serà passar-ho a SVCD, però no tots els reproductors en
son 100% compatibles, alguns retrassen mig segon el so, altres directament no veuen
res, de tota manera si és un reproductor modernet i de no massa marca segurament el
veurà bé. Un Divx a SVCD, ocuparà entre 2 i 3 CD de 700 Mb. L'altra opció és passar-lo
a VCD, aquest format és standar a tots els reproductors de DVD, prò dona qualitat
semblant a VHS, has de decidir si et compensa o no, en aquest format ocupa 2 CD. El
millor és provar un format i l'altre i decidir.

Per passar de Divx a SVCD o VCD el millor és el canoppus procoder, peró es de
pagament. Evidentment és indispensable  tenir els códecs Divx/xdiv instal·lats. El
canpus amb un win2000 i un processador a 2000 triga pocs mes d'una hora a fer la
conversió.

***********MISSATGE ORIGINAL  ***********

El 04/10/2004 a les  13:09 Pol ha escrit: