hola :)

Tinc  un amic molt empipat perque diu que tenia instal.lades
versions  gratuites  de  Winzip i Babylon a l'ordinador i va
decidir instal.lar-se tambe les versions shareware per veure
si  anaven  millor  i,  sense  avisar,  les shareware li han
borrat  les  versions  gratuites,  que  tenia  en directoris
diferents.

es  possible  que  passi  aixo? es normal? (jo diria que les
versions  gratuites  de  winzip  fa  segles  que  van deixar
d'existir, pero bueno..)

el  meu  amic  em demana on es pot anar a queixar, si es que
aixo que li ha passat es anormal, que no ho se. Ho sabeu?

gracies per les possibles respostes

M&M
"Visca la terra i muiren los mals governs"