Hola, tinc un greu problema amb l'ordinador.
Avui he decidit fer dissabte de l'ordinador i he tocat
alguna cosa que no tenia que tocar del mozilla.
Jo faig servir el correu del mozilla, dons ara quan obro no
em surt la pagina d'inici que jo tenia prefijada, no em surt
res a lews pagines que tenia marcades com a preferits, no em
surten les adreces que tenia a la llibreta d'adreces i no em
surt cap correu del que tenia guardats. Suposo que he
canviat alguna cosa de la configuració original del Mozilla.
Algú de vosaltres té idea de què he fet i què tinc que fer
per tornar a l'original i recuperar tot el que tenia.
Tampoc he pogut enviar el correu des de Mozilla ho he tingut
que fer des del servidor de bsab
Aquestes coses només em passen a mi, soc un desastre.
Gràcies per la vostra comprensió
Rat