a http://www.bloglines.com pots apuntar-te als titulars de molts
blogs, i també pots apuntar-te a  cerques sobre tota la seva BD de
blogs.

Les fonts disponibles son qualsevol web que publiqui via RSS (la gran
majoria de blogs, i també alguns mitjans de comunicació "tradicinal")

Cada cop que t'hi conectis et mostrarà només les novetats respecte
l'últim cop que t'hi vares conectar.
A mi m'agrada molt

* Ermengol *

On Thu, 30 Sep 2004 14:41:34 +0200, toni <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Hola!
>
> Jo el que faig servir és un lector de notícies gratuït que es diu Awasu:
>
> http://www.awasu.com/
>
> Instal·les el programa i et pots subscriure als serveis de RSS de molts
> diaris. Bona part d'aquests serveis són de notícies de darrera hora,
> però també n'hi ha de seccions i de publicacions especialitzades.
>
> Si no et convenç l'Awasu pots anar a aquesta plana on hi trobaràs
> enllaços altres programes similars:
>
> http://directory.google.com/Top/Reference/Libraries/Library_and_Informat
> [...]

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *