Tinc auna des de fa 6 mesos i també ha doblat la velocitat.

Joan Cristià

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Toni
Enviado el: jueves, 30 de septiembre de 2004 18:38
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: [Internauta] Volar

Fa un parell d'anys que tinc internet per cable amb menta en el seu dia
i ara em sembla que es AUNA. Fins ara aixo feia mes pena que gloria, tot
el dia queixant-me, que això no rulava, tot el dia queixant-me del cable
modem, fins que un dia, vaig dir que plegava i sigui per això o per lo
que sigui, van venir i em van canviar el cable modem, amb lo que la cosa
va millorar molt, mes, ahir

Ahir va ser un dia gloriós, el meu overnet marcava baixades de 70 i fins
i tot 80, i no baixades puntuals, no, van durar tota la nit, (jo em vaig
quedar veien el marcador tota la nit) i ara arribo a casa i trobo que
també, son les sis i mitja i marca 67.6 i 22 de pujada

Això es un somni, ara el únic problema que tinc es que tinc que canviar
el ordinador el meu no esta acostumat a tanta velocitat. (tindré que
anar a emprenyar al meu amic Jordi del Beep a veure si em fa una bona
oferta)

Algú te també menta i també li han doblat la velocitat? Faran pagar mes
per això? Jo no ho he demanat, i damunt ara que tot això estarà mes
perseguit, també penso que perquè voldré tantes velocitats, si no tindré
moto per corre?