Teleport Pro
Version 1.29.2074

Josep M.
----- Original Message -----
From: Toni
Sent: Monday, October 04, 2004 8:53 PM
Subject: [Internauta] baixar una pagina web

Hola bona nit:

Tinc que anar de viatge a Stuttgart, i faré nit un dia a França, voldria fer nit a un hotel F1, ja que a la seva pagina indiquen que  en hi ha molts a la ruta que penso fer, es per això que m’agradaria poder baixar tota la pagina i ficar-la a un portàtil per poder consultar-la durant el viatge  i decidir al últim moment a on em quedo a dormir.

            Se que abans als temps dels modems i les factures telefòniques astronòmiques, hi havia uns programes que emmagatzemaven tota la pagina fins als nivells que tu volguessis i et permetia consultar-la sense connexió,

            Algú s’enrecorda de com es diu un d’aquestos programes?

            Si no es pot fer això de baixar tota la pagina, com podria fer-ho per ficar la informació al portàtil? He provat a copiar-ho a una pagina word i res, surt un ñap

            Algú sap un altre remei?

            Adéu-siau