From: "Albert Torrents" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, October 05, 2004 1:39 PM
Subject: [Internauta] recuperar arxius amipro?

Salut llistaires!

Tinc una companya de feina que per allò de que li acostumo a resoldre
coses imposibles (el 99% de vegades gràcies a l'ajut de la llista): li
he dit mil vegades que es dongiu d'alta a la llista però no hi ha
manera...

Té uns arxius en format Lotus Ami Pro i no els pot obrir. El problema
que té és que els ha d'obrir a la feina i només té el word i inernet
explorer. He intentat instalar-li una còpia del programa Ami Pro pq
els obris i treballes amb ells, però té l'ordinador "capat" no pot
executar cap "exe" sense autorització, i les autoritzacions, que te
les donen quasi sempre, trigan un promig d'un mes en donar-les.

Suposo que la solució més facil és que me'ls emporti jo a casa i
"copia i pega" de AmiPro a Word, però m'agradaria trobar una solució
en que fos ella mateixa qiu ho soluciones (per allò de la pedagogia) i
no emportar-me feina a casa...

Algu em pot ajudar?

--
Allbert Torrents Míguez