On Fri, 08 Oct 2004 22:07:18 +0200, [EMAIL PROTECTED]
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> En relacio a això, avui he sabut de les primeres dues persones
> multades per dur cd's no originals al cotxe. Va ser a plena llum del
> dia a Vic. Cosa dels Mossos, que no devien saber que fer. El tema no
> sé com ha acabat, però de moment els dos multats estan cercant per tot
> arreu els cds originals ( o sino els hauran de comprar ) per estalviar-
> se les multes.
> Fins ara només havia sentit que "podia ser". Ara ja hi ha com a mínim
> dos cassos.

això és fiable? Em refereixo que fa temps corria el rumor que els
mossos multaven a gent per portar cd's no originals al cotxe o per no
portar un boligraf al cotxe (necessari en cas d'haver d'omplir el
"parte" amistós). I va resultar q eren "bulos".

Veritablement és segur que aquestes dues han sigut multades?