To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Sunday, October 17, 2004 9:54 PM
Subject: Re: [Internauta] wXP sp2

M'atreveixo a instal·lar el wXP sp2?
S'ha de passar algún crack despres?

Realitza una verificació del número de sèrie. Si el troba dins d'una llista
negra que tenen a Microsoft no es deixa instal·lar.

Ara bé, no et costarà massa trobar generadors de números de sèrie ni
programes per a canviar el número de sèrie de la teva còpia ja instal·lada
de Windows. Ara bé, jo no et diré pas com fer-ho. :-)

Sobre si paga la pena instal·lar-lo, jo te l'aconsello. Els canvis que
incorporen són prou importants i el nombre real de problemes que ocasiona
molt baix. Paga la pena provar-lo i, en cas de que per algun motiu no et
funcioni, doncs el desinstal·les.

A tots els ordinadors on jo l'he provat no hi ha hagut cap problema
especial. Només avisos ocasionals de que alguna aplicació pot donar
problemes.