> Ara hi ha massa portàtils amb TFT de 15" i una ressolució de 1024x768,
> això sí a millors preus.  Com els TFT de sobretaula.

Jo estic amb un TFT de 15 polzades, a 1600x1200... és un dels ordinadors que
més m'ha durat (ja fa dos anys que el tinc). Ja estic començant a mirar el
nou portàtil i tinc ficada la vista en una pantalla de 15,4 que dóna
1900x1200. Una resolució gairebé òptima.

A mi una pantalla de 15 polzades que només doni 1024x768 em sembla gairebé
una estafa ;-)

Jo avui en dia sóc incapaç de treballar amb menys resolució de pantalla.