La cosa és una mica durilla però funciona:)

Per exemple: si volem copiar la carpeta elementos enviados  la seleccionem
i:

--> Eines > Opcions > Manteniment > Carpeta de magatzem

Marcar tota l'adreça  "C:\document....." que surt i solament fer 'copy',
tancar les dues finestres

--> Inicio (Si si el de windows) -> executa -> 'paste' i d'acord

- S'obre una finestra amb tot el merder de correus, ho selecciones tot, ho
copies i a guardar-ho en una carpeta per poder importar posteriorment.

Per Importar ja és mes fàcil, et deixo les instruccions.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;ES;270670

Josep Serra