Salut,

Ahir vaig sentir per la ràdio que en Montilla deia que el govern de madrid donaria suport per aconseguir els dominis .cat i .ct (sembla que vaig entendre)

Algú dels presents té a mà EXACTAMENT QUÉ VA DIR?

El tema m'interessaria molt per la feina i precisament avui ho parlava amb un client. Tal com jo ho veig, si ni QUEBEC, ni FLANDES, ni ESCÒCIA, ni el TIZINO -a suissa- tenen aquests territorials, que els catalans ho aconseguim, hem sembla "anar d'almogàvers globalitzats segle XXI", la veritat.

Algú té informació més de primera mà?

Molt agraït
Joan Olivé Mallafrè

---