Hola,

L'Esteve diu:

> El que em feia ràbia és que aquesta mateixa pedra en
> un altra país sería una atracció a nivell mundial, amb
> autobusos de turistes anant a veure-la, xiringuitos amb
> records, gent movent la pedra, etc... i aquí era una
> raresa coneguta pels de la comarca...

Esteve, crec que el millor que us podia pasar a la gent de la comarca
és que Pedralta estigués tranquila, i que vosaltres mateixos fossiu
els principals seguidors de la seva evolució.

Considero que la comarca del Baix Empordà ja està prou castigada com
per fer pujar autocars i montar xiringuitos a aquells indrets que
queden lluny de la voragine turística. Quin mal fa què la gent de la
comarca preservi determinats llocs per poder gaudir-los (i
preservar-los) en "privat"?

Salutacions
Josep Maria Puig