Hola Jordi,

Dubto que els sous estiguin penjats a la xarxa a l'abast de tothom
(repeteixo, dubto). De totes maneres et deixo 2 enllaços per si et
poden ser d'ajudar:

http://www.gencat.net/governacio-ap/administracio/sotarlt.htm

En aquest tens a l'esquerra la relació de llocs de treball dels
funcionaris ordenats per departament. No he pogut consultar-ho perque
tinc problemes amb l'Acrobat Reader. Mira a veure si trobes alguna
cosa.

http://www.gencat.net/mediamb/incendis/agents.htm

Aquest enllaç és del Departament de Medi Ambient, del qual depenen els
agents rurals. Aquí podries fer una consulta via correu electrònic,
igual se t'apareix la verge i són capaços de dir-t'ho.

Del 012 no me'n fio gens per aquest tipus de consulta. Si no trobessis
res amb aquest enllaços, et recomanaria que t'adreçessis a un
sindicat, ja que aquests publiquen cada any les variacions en el sou
de totes les escales i dels cossos especials (sou brut).

Si encara així no trobes res i t'interessa molt saber-ho, digue-m'ho,
i amb una mica de temps podré donar-te la informació.

Salutacions.
Josep Maria Puig