De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de laura
Enviado el: viernes, 19 de noviembre de 2004 16:27
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] registre d'observacions

Hola Marina!

o ets molt generalista a l'hora de demanar o no te se pillar la idea completa ... aci tens un llistat de programes lliures q fem servir uns mes uns altres menys.... http://alts.homelinux.net/libreapp.php?id=182  o a freshmeat.net si tens paciencia trobaràs de tot, quasi sempre lliure :)

Sort!

Ja que la llista està avorrida, proposo que m’ajudeu a buscar un registre d’observacions per avaluar actituds. Jo porto alguns dies i no  trobo res.

Estic una mica desesperada perquè estic fent un curs i hem deanen exemples i no en trobo.

Posats a demanar, i no em tallo, voldria conèixer funcions, tasques i eines que utilitzen els informàtics, em sembla que ha la llista n’hi ha alguns, sobretot en programari lliure, haig de fer un programa formatiu i d’això no en se gaire.