El Dijous 25 Novembre 2004 15:52, Benjamí Villoslada va escriure:
> Si el tema t'agrada, pots muntar-la i donar connexió als de la teva zona.
> Tot això és obert, es pot modificar.

Sí, és obert, però l'entorn en què es belluga, és tancat. Es tracta de
"metars", informació que es confecciona als aeroports. Tu pots crear-te el
teu metar, però si no es centralitza a algun lloc, en aquest cas la NOAA,
ningú no ho veurà.

> Potser en Josep Sort té plans pel seu http://meteo.infoterrassa.com ;)

Un de molt guapo i obert a tothom que tingui una estació automàtica:
http://www.meteoclimatic.com ;-)
Producció Linux 100% (menys el servidor on està hostatjat el web). El mapa es
confecciona utilitzant PHP i ImageMagick.

> Per cert, a un curset d'introducció a GNU/Linux que estem fent al Centre de
> Professors de Palma (és per professors de secundària) vaig mostrar el teu
> muntatge i a un parell els hi va agradar molt.

Gràcies! és que la méteo interessa a tothom i és un bon camí per introduir
qualsevol tema.
--
Salut!
Josep Sort