No sà si et servirà de consol. Des del principi que va sortir l'ADSL
que vaig amb TimofÃnica. Mai havia tingut cap problema, cap ni un. Ara
amb l'augment de velocitat tambà m'han deixat sense servei dies
sencers -caps de setmana sencers- i mai m'han donat cap explicacià ni
ajuda de res. Cada vegada l'operadora pretÃn que repassis la
configuracià de la connexiÃ, fins que li dius que ja ho has fet 30
vegades...

Ara fa uns dies que no es talla...

Joan