El Dimarts 30 Novembre 2004 09:32, Josep Payo va escriure:
> En/na Jordi Manchón ha escrit:
>
> http://blog.solucio.com/index.php?p=69

Com goses qualificar el Windows de virus.  Amb l'amigable, senzill i guapo que
és.  Amb el que li deu l'humanitat per haver fet la informàtica assequible,
trencant amb la xerrameca d'informàtics sobre restriccions i tecnicismes en
nom de la seguretat.  Aquells ordinadors de pedra on mai es reinstal·lava
res, ni es formataven cada 6 mesos, ni se li podien comprar antiv^W
vestiditos per guarnir-lo.  Avorrits i plens de teranyines, deurien estar!
Això que els malpensats en diuen defectes, és una excusa fantàstica per
netejar-lo cada tant.  La gent neta usa Windows, està clar.  Mira el
Stallman.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net